Metin2 Steam 7x Auto Damage Level Bot Mobber Hack 2017 indir

Merhaba arkadaşlar, Metin2 artık Steamde de oynanabiliyor. İster steam de oynayın isterseniz normal olarak devam edin hiç bir sorun yaşamadan hilenizi kullanabileceksiniz. Sizlere bir önceki konumuzda metin2 steamde hile nasıl kullanılır detaylı olarak anlatmıştım, konumuzu bulamayan arkadaşlar için tekrar anlatım yapacağım. Dilerseniz kısaca hilemizin özelliklerinden bahsedelim;

Güncellendi: 15.12.2017

Metin2 Steam Hile Özellikleri:

GM Dedektörü
Teleport, Koordinata Işınlanma
Auto Damage, Pro Damage
Otomatik Kasılma, Level Bot
Wallhack, Duvardan Geçme
İklim Değiştirme, Gece, Gündüz, Kar Yağdırma
Loncaya Otomatik EXP Bağışı
Hızlı Koşma, Hızlı Vurma
Otomatik Yaratık Çekme, Mobber Hack
Otomatik item ve Yang Toplama
7x Damage Hack
Otomatik Ban Koruması

Metin2 Steam Hile Kurulumu:

Sitemizden indirmiş olduğunuz dosyayı : C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Metin2 Klaösürnün içine atın.

Metin2_Launch.exe yi çalıştırın ve Steam versiyon seçeneğini tıklayın ardından Start Butonuna tıklayın, hilenin sorunsuz olarak çalıştığını göreceksiniz. İyi oyunlar dilerim.

Metin2Force indirme Linkleri
Metin2Force Turbobit Download Metin2Force UsersCloud Download

18 yorum

  1. yeni versiyon diyor bu launcher dan girerken bi yardım eder misiniz

  2. HOCCAM GÜNCELMİ VEYA GÜNCEL OLAN BİR 7X HİLESİ MEVCUTMU

  3. Çok teşekkürler bomba gibi çalışıyor 🙂

  4. suan hie calismiyor calissa bile 7x cekem hiz fln kapali bi oto pot fln acik ne zaman guncellenir calisir hale gelir ?

  5. hile ile açınca ıd ve parola istiyor biz steamden bağlanmak istiyoruz ne yapmamız lazım

  6. merhaba hıleyi indirdim dediklerinizi tek tek yaptım fakat launcherde start dediğimde normal metin2 açılıyor pvp açılmıyor pvp servere oyunu başlat demeden launcherden stard diyorum çalışıyor diyor yani açılmıyor hile ne yapmam gerek.

  7. Metin2 Tr’de çok çalışıyor ya ne toplama çalışıyor nede çekme yarım yumalak iş yapanlara bide onu paylaşanlara hastayım

    • Admin

      Merhaba Abuzer, bu tedbirler sizin hesaplarınızın güvenliği için alınmıştır. Son güncellemelerde hilecilerin otomatik tespit edilebilmesi için bir özellik eklendi.Ve tespit edilemeyen bir sistem geliştirmekte olduğumuzdan bir süre bu özelliklerden yararlanamayacaksınız, yeni güncellemelerde bu sorun ortadan kalkacaktır. Otomatik ban sistemi Balık botu kullanımlarında olduğu gibi 4 saat aralıksız balık tutulduğunda sistem sizi nasıl otomatik banlıyorsa bunda da bu durum söz konusu, bilmiyorum anlatabiliyormuyum. Daha sonra ortamlarda yazarsınız şu siteden hile indirdim de hesabımı banladılar. Atıp tutmak kolay tabii. Dilersen takip edersin dilersen farklı sitelerde zaman harcayabilirsin. Yorumun için teşekkür ederim.

  8. Hilenin hiçbir şeyi çalışmıyor şuan ne 7x ne çekme ne de başka bişey ilgilenirseniz sevinirim

    • Admin

      Geçici olarak güvenlik amacıyla bir çok fonksiyon kısıtlanmıştır, yeni güncellemede bu hatalar düzeltilecektir. Bizi takip etmeye devam edin. Son olarak 1 Ocak 2018 Güncellemesi eklenmiştir.

  9. Hocam merhaba hile çok güzel ama oyuna gırdıkten 25 sn oyundan atıyor sebebı nedır ne olabılır yanıtlarsan sevınırım

    • Admin

      Tekrar yeni bir güncelleme geldiğinden bu sorunu yaşıyorsunuz muhtemelen. 1 Ocak 2018 olarak linkler tekrar güncellendi. Tekrar indirmenizi önereceğim, fakat hala bir sorun yaşıyorsanız benimle lütfen iletişime geçin.

  10. dostum merhaba 2 gundur ugrasıyorum fakat oyuna gırıyor 2-3 sanıye gırmeden oyun komple kapanıyor game guard hatası verıyor bılmemne hacker2 dıyre bı uygulamayla oyun antı hılesını suspend yaptm oda para etmedı bı destek atarmsn

    • Admin

      O Söyledikleriniz eski sürümler için geçerliydi şuanda onların herhangi bir artısı yok. Güncelleme geldi 1 Ocak 2018 olarak linkleri tekrar güncelledim fakat yazıları malesef güncelleme fırsatım olmadı tekrar indirmenizi rica edeceğim. Fakat bazı özellikler kısıtlandığından hile tam olarak verimli çalışmamaktadır. 7x de sorun yaşanıyor ama en kısa zamanda tekrar yeni bir güncelleme gelerek bu sorun çözelecektir. Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederim.

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*

 

x

Check Also

Metin2 Hile WOM Shrio3 Multihack 7x Damage Hack indir

Merhaba, World of Multihack 4.0 versiyonunu yayınlıyorum, hilenin boyutu yüksek olsada denemeye değer ...